dijous, 21 de setembre del 2023

Secció de Messerschmitt Bf-109 E


Schwarm of Messerschmitt Bf-109 E
Bandai i Minairons, escala 1/144

La meva col·lecció d'avions de la Guerra d'Espanya no para de créixer, ara amb un schwarm o "formació en doble parella" de Messerschmitt Bf-109 del bàndol feixista. Tres dels models són de la coneguda marca japonesa Bandai, que fabrica uns avionets de plàstic pre-pintats i de muntatge fàcil, que són molt bonics. El quart model és d'impressió 3D i és de la meva marca Minairons.

Com que ja estaven pre-pintats, els avions de Bandai només van requerir petits retocs per a personalitzar-los; a diferència del meu, quines superfícies superiors vaig pintar a franges irregulars de 70.886 Green Grey i 70.823 Luftwaffe Camo Green, amb les superfícies inferiors en 70.906 Pale Blue.

Les calcomanies que he aplicat en aquest vol de Messerchmitts són de diversa procedència, tot havent-n'hi de meves i de Minairons entre d'altres que no recordo.