divendres, 28 de juny del 2019

Regiment d'Inf. Nª Sª de la Concepció


WSS Our Lady of Conception Catalan I.R.
Dixon, Roundway, Warrior i Minairons, 15mm

Com la resta de les meves unitats de la Guerra de Successió, aquest regiment estava inicialment muntat per a Principles of War, en 3 bases de 3 x 1,5 cm amb tres figures cadascuna; i en adoptar el sistema de joc Beneath the Lily Banners en vaig doblar la mida sense canviar les bases, aprofitant per fer-ne una distribució postural més homogènia que anteriorment, de forma que les postures més estàtiques i uniformes restin en segon terme, mentre que les més dinàmiques i variades són a primera fila.

Així doncs, el regiment va ser pintat en dues tandes entre 2010 i 2013; però, com que darrerament l'hi he posat una bandera nova de Minairons que en realça molt l'aspecte, m'ha semblat adient fer-ne fotos noves i actualitzar-ne l'article.

Pel que fa a la seva composició, es pot comprovar que la majoria de figures són de Dixon, excepció feta del sergent i un fuseller en segona fila que són de Roundway, i un altre soldat en primera fila que és de Warrior.

Estic content d'haver doblat la mida dels regiments de 9 a 18 figures; trobo que així han guanyat molt estèticament.

1 comentari:

Francesc ha dit...

És bo veure a algú publicant en un català tant correcte, m'agraden especialment els vaixells de Peter Pig