dimecres, 3 de juliol del 2019

Regiment d'Inf. Santa Eulàlia


WSS St. Eulalia Catalan I.R.
Black Hat, Dixon, Essex, Minairons, Minifigs, Roundway i Warrior, 15mm

He de reconèixer que és difícil imaginar una unitat de tan poques figures amb tanta varietat de marques! En fi, cadascú té les seves dèries, i una de les meves és intentar combinar figures de diferents fabricants, tant com em sigui possible. De vegades l'encerto, d'altres cops no. Em sembla que en aquesta ocasió la tria no ha estat desencertada.

El regiment era originalment de 9 figures, amb proporció majoritària de Dixon; però en ampliar-la a 18 figures per adaptar-la al reglament Beneath the Lily Banners, la balança ha quedat decantada vers Essex, que composa quasi tota la segona fila i un parell de figures de la primera. A l'esquerra de la foto de baix es pot veure una figura de Black Hat pintada com un sergent.

Com en ocasions anteriors, he aprofitat l'avinentesa per substituir l'antiga bandera, que era sencerament pintada a pinzell damunt un rectangle de paper d'estany, per una bandera nova de Minairons, que en la meva modesta opinió en realça molt l'aspecte. Això m'ha donat peu a fer-ne fotos noves i redactar un article nou substituïnt els dos fins ara existents, que eren de 23 d'Abril del 2009 i 4 de Juny del 2006.