dilluns, 24 de juny del 2019

Regiment d'Inf. Sant Narcís


WSS St. Narcissus Catalan I.R.
Dixon, Roundway, Essex i Minairons, 15mm

Com tots els meus regiments d'aquesta època, el d'avui ha estat muntat en diverses etapes, i a cadascuna d'elles en vaig fer una petita crònica (14 de Novembre de 2010 i 3 de Maig del 2017). Com que fa poc vaig començar a comercialitzar les banderes de la Guerra de Successió sota la marca Minairons miniatures, he aprofitat l'avinentesa per a guarnir el meu Regiment de Sant Narcís amb una d'aquestes banderes, fent-ne després unes quantes fotos noves amb millor il·luminació (o això em sembla).

Igual que en la resta de casos, el regiment ha vist doblada la quantitat de figures de 9 a 18; passant així de la mida utilitzada a Principles of War a la recomanada per a Beneath the Lily Banners; però amb la particularitat de no canviar les bases originals de 3 x 1,5 cm amb tres figures per base, sinó només doblant el nombre d'aquestes. Aquesta solució m'estalviava la sempre molesta i avorrida feina de canviar bases, i m'hauria de permetre en un futur major flexibilitat en funció del tipus de joc utilitzat.

A la foto de sota es pot veure la distribució de figures, de forma que restin en primera fila les de comandament i totes les que mostren postures d'acció (dispar, càrrega, etc), mentre que les de segona fila integren un conjunt més homogeni, amb tot de figures caminant i un sergent major a l'extrem dret. M'he acostumat a fer servir aquesta mateixa distribució en tots els meus regiments austriacistes.

La majoria d'aquesta figures són de la marca Dixon, amb petites aportacions d'Essex (oficial i un fuseller) i Roundway (dos fusellers i el sergent major). La bandera és de Minairons, com ja havia comentat.