dimarts, 19 de maig del 2020

General otomà


Ottoman General
Legio Heroica, 15mm

Retorno avui amb el tema principal que m'ha estat ocupant els darrers mesos, que en són els turcs otomans del segle XVIII. Aquesta vegada, com que ja començo a tenir-hi una bona colla de tropes, m'he dedicat a fornir el meu exèrcit d'un comandament; tot triant per a aquesta tasca la figura d'un general a cavall de la marca italiana Legio Heroica, que he pintat amb color força cridaners - que és tal com m'ha semblat que era moda a Constantinoble per aquella època.

Igual com amb els meus exèrcits espanyol i català d'aquest període, he triat de posar aquesta figura sobre una base quadrada de 2,5 cm de costat, i l'he complementada amb un porta-estendard a peu enarborant una bandera otomana de grans dimensions. Aquesta ha estat obtinguda d'una recerca per Internet, texturitzada amb l'ajut d'un programa informàtic i després impresa sobre paper d'impresora normal.

Nota 10/06/2023: Aquesta peça ha estat remodelada per adaptar-la millor als requeriments del reglament Maurice, com es pot veure en aquesta entrada.