dilluns, 1 d’abril del 2013

Completant la secció de "Negrillos"


Completing my "Negrillos" Section
Minairons, escala 1/72 (=20mm)


A risc de saturar-vos de temes relacionats amb la Guerra d'Espanya, us presento avui en primícia el proper model d'escala 1/72 que treurà la marca Minairons Miniatures (és a dir, jo). Es tracta de la versió B del tanc alemany Panzer I, de resina i plàstic, que es pot muntar com un vehicle de combat convencional, o com a tanc de comandament (l'anomenat Pz. Befehlswagen I ausf. B). En el meu cas, com que disposava de dos models, n'he muntat un de cada; i això m'ha permès completar la meva secció de "negrillos", que ja comptava amb tres tancs de la versió A.

En un primer moment, m'havia sentit temptat de pintar aquests dos nous tancs en un esquema de camuflatge bicolor, gris i bru; però després m'ho vaig repensar, decidint finalment deixar-los exactament com els tres primers --és a dir, íntegrament en gris panzer.

Les calcomanies són les pròpies del kit, mentre que el comandant de tanc i els elements de "stowage" (roda de recanvi, bidó de gasoli, caixa d'eines, etc.) són extrets de la meva capsa de peces sòltes i recanvis.

A les fotos següents podeu veure les dues modalitats de tanc comparades:



Nota: aquest article completa un d'anterior (18 de Gener de 2013).