dimecres, 3 de juny del 2020

Soldats de ciència-ficció


Sci-Fi infantry
Ground Zero Games, 15mm

Fa gairebé mitja dotzena d'anys que vaig pintar aquest escamot de soldats de ciència-ficció de la casa Ground Zero Games, però la veritat és que ja ni me'n recordava! Els vaig pintar amb la intenció d'emprar-los com a PNJs combatents en una campanya del joc de rol Traveller : The New Era, ja fos com a amics o enemics dels nostres personatges. Hi vaig utilitzar una paleta simple i discreta, consistent en vestits de buit d'un caqui verdós (70.879 Green Brown de Vallejo), equip de suport vital verd militar (70.893 US Dark Green), calçats i cartutxeres d'un gris verdós (70.886 Green Grey) i guans bruns (o "marrons", com solem dir en catanyol; 70.983 Flat Earth).

Vaig pintar les armes d'un color gris fosc mat, doncs em semblava més modern que donar-les-hi cap aspecte metàl·lic. Com sempre, les vaig recobrir després amb vernís mat, excepte el visor dels cascs, que és en vernís lluent. Les peanyes originals eren arrodonides, però les vaig retallar una mica, per tal de muntar les figures sobre bases transparents acríliques, també rodones - més que res, perquè així ja jo havia fet en d'altres figures d'aquesta sèrie.