dissabte, 2 d’abril del 2011

Un parell d'anuncis

He realitzat un parell de canvis en la classificació de les meves col·leccions de miniatures. En primer lloc, he introduït una nova secció de Descartats, on he recol·locat aquelles col·leccions que ja no em són de cap utilitat, així com els experiments fracassats. Desenganyem-nos, de vegades les coses no et surten bé...

D'altra banda, he reclassificat la col·lecció de personatges civils del segle XVIII (anomenada Pulp in the Age of Reason) com de 15mm en lloc de 20mm, doncs aquesta és la mida que finalment triaré. És una qüestió de comoditat, però també de preferències: reconec que els 15mm em tenen molt "enganxat".

Com que aquests canvis semblen més administratius que una altra cosa, us avanço també dues novetats imminents: la primera, que aviat començaré una altra col·lecció que fa temps que em venia de gust encetar: Mitologia clàssica en 28mm. Aquí sota us mostro una primera foto del proper article que publicaré, una reina amazona d'Eureka Miniatures. La segona notícia és que ben properament penjaré les primeres fotos d'una de les meves col·leccions més grans i més utilitzades, que fins ara estava injustament apartada d'aquest blog: confederats de Guerra de Secessió Americana en 15mm.

3 comentaris:

Ray Rousell ha dit...

Nice painting, love the shield!

Salvador ha dit...

Gran notícia! A veure si pots desenvolupar un exèrcit d'amazones. Wargames Factory en fa, en plàstic dur. Pots equipar-les de forma tradicional o amb arcs, fones, llances llargues o curtes (de llençar, vaja), i convertint cavalleria antiga de plàstic dur i/o carros (Wargames Factory també en fa) tindries de tot. Et deixo un enllaç, a partir del qual pots trobar-ho tot. Personalment les trobo històricament inutilitzables (la cuirassa deixa el melic enlaire, sense anar més lluny...) però a nivell fantàstic-mitològic són genials i surten mooolt bé de preu. L'enllaç: http://www.wargamesfactory.com/webstore/legacy-of-the-greeks/amazon-warriors
P.D.: tinc una bona colla d'hoplites de 28 mm. desitjant barallar-se amb amazones, donades les perspectives de botí, saqueig i abusos resultants d'una possible victòria...

Soldadets ha dit...

Salvador, no et nego que em faria certa gràcia; però el meu ritme de pintura és força lent, i a més el tema que ja coneixes de "Defiant Principality" (http://what-if-catalonia.blogspot.com/) em té massa absorbit com per dispersar esforços...

Ja coneixia les amazones de Wargames Factory; però la veritat és que les trobo massa "nenes PlayBoy"; m'agraden força més les d'Eureka, que són de metall. Tot i que la veritat és que la quantitat d'equipament que porten les matrius de WF faria bon material per a conversions...

Bé, deixem-ho en cartera. "Mai no diguis mai a un mai", hehehe...