dilluns, 19 d’abril del 2010

Auto blindat Lancia IZ/IZM


Lancia IZ/IZM Armoured Car
Ardavin, escala 1/76 (=20mm)


No és que em senti especialment orgullós d'aquest model en resina, doncs no és pas cap dels meus millors treballs (o així em sembla). El model, produït a escala 1/76 per la desapareguda casa espanyola Ardavin, reprodueix l'auto blindat de fabricació italiana Lancia IZ/IZM, estrenat durant la Gran Guerra i posteriorment emprat per les forces del general Franco a la Guerra d'Espanya. El model presentava moltes imperfeccions, bombolles i irregularitats a la superfície; si hi afegim la meva inexperiència amb els models de resina, dels que aquest potser en va ser el primer exponent, doncs... bé, aquest n'és el resultat. Sort que amb la pintura el vaig poder arreglar una mica! La torreta és immòbil, no pot girar doncs l'hi vaig enganxar (un altre error), i els dos cridaners esperons frontals són de cartró (...mira que no fer servir plasticard!). Bé, en tot cas, us en deixo aquí unes fotografies, per a que pugueu veure vosaltres mateixos què no s'ha de fer amb un model de resina ;)