
WWI Serbian Infanry
Alymer, 33mm
Aquesta brutal calorada primerenca m'ha forçat a reduir dràsticament el ritme de pintura, tant per qüestions de comfortabilitat personal (amb temperatures tan altes no hi ha ventiladors que valguin!) com per problemes d'ordre tècnic (a l'hora d'emprar els pinzells més fins, la pintura se t'asseca al pinzell, àdhuc abans de tocar la superfície d'una figura!). Com a resultat, les meves sessions de pintura s'han tornat més curtes i espaiades en el temps. Davant la perspectiva d'un estiu particularment rigorós, també he decidit de centrar-me temporalment només en figures d'Alymer, tot deixant aparcats altres projectes que tenia entre mans (com és el cas d'un nou regiment confederat de 15mm, que em feia força il·lusió, i una nova tongada d'escultures de Mithril); doncs, per norma general, les figures d'Alymer només em requereixen feines de restauració de colors, que són molt menys exigents en quant a esforç i precisió.
Les figures d'aquesta ocasió representen un conjunt de soldats d'infanteria serbis de la Primera Guerra Mundial, pertanyents també a la meva col·lecció d'infantesa. No presentaven cap desperfecte important, sinó només algunes superfícies amb el color original esvaït. Tot i això, sé que hi he volgut corregir algun detall que no resultava del meu gust; com és el cas dels pantalons, que originalment eren blaus i que vaig decidir de repintar-los d'un caqui verdós, tot deixant-li a l'oficial només el color original. Igualment, els soldats portaven botes de mitja canya, aspecte que he volgut substituir per unes polaines de bena de color gris verdós.
Com faig sempre en aquesta col·lecció, les figures han estat envernissades a pinzell amb vernís setinat; excepte la bandera, recoberta amb vernís mat. El conjunt ha estat disposat sobre una peanya rodona de plàstic, adientment decorada.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada