dijous, 4 de juliol del 2024

Secció de Spitfires


WWII Spitfires flight
Minairons i Revell, escala 1/144

D'entrada, una notícia (crec que bona): m'he jubilat!! Espero que la meva productivitat pintant en surti favorablement repercutida d'ara endavant...

Com a primera mostra d'aquest desig d'accelerar les coses del hobby, aquí va un primer lliurament, consistent en un parell de Supermarine Spitfires britànics a escala 1/144. El que es pot veure a l'esquerra de les fotos, amb cabina transparent, és de plàstic de la casa Revell; mentre que l'altre és d'impressió 3D, de la meva marca Minairons.

Volia pintar aquests bonics avionets en la lliurea de la RAF a la Batalla d'Anglaterra; a l'hora de triar-ne els colors adients de la gamma Model Color de Vallejo, m'he guiat per aquesta exhaustiva guia online, que determina l'ús dels colors 70.893 US Dark Green, 70.873 US Field Drab i 70.971 (Pale) Green Grey. Els avions han estat envernissats a pinzell amb vernís satinat, excepte les cabines, per a les que he emprat vernís lluent.

Les calcomanies del fuselatge i el pla superior de les ales són de la meva marca Minairons, mentre que les del pla inferior són casolanes. Les petites tricolors de cua han estat pintades amb pinzell fi.