divendres, 18 de març de 2011

Regiment femení


Female Regiment
Minifigs, Roundway, Peter Pig, Blue Moon, 15mm


Suposo que deu ser inevitable que, arribat a un cert punt, tot aficionat a les miniatures acabi fent-ne algun experiment o altre. Aquest fou el meu cas en proposar-me muntar un regiment no-històric per al meu exèrcit català de la Guerra de Successió Espanyola. No content amb empescar-me noves combinacions de color per a casaques, gires i mitges, se'm va acudir d'assajar una operació de canvi de sexe, amb l'ajut de diverses figures sobreres i la inevitable massilla ("green stuff"). Era la meva primera experiència amb aquesta substància escultora, cosa que representava un repte afegit... i que en part explica també algunes deficiències, ho he de confessar.
Em vaig basar majoritàriament en figures de Minifigs, que van ser escapçades per col·locar-les-hi un cap nou. En certs casos, el nou cap prové d'unes miniatures femenines de ciència-ficció de la casa Blue Moon, que havien estat prèviament modificats també, per l'addició d'un tricorni arrabassat a una figura de Black Hat (He, quin poti-poti!). En algun altre cas, el cap prové d'una figura de la sèrie 10 de Peter Pig; en aquesta ocasió, els caps no van ser modificats, sinó que els vaig deixar sense barret. A totes les figures s'hi va haver de fer certa feina amb "green stuff", bàsicament per realçar-ne els pits i recomposar les cabelleres.
Finalment, a l'hora de fer l'oficial vaig combinar el tors d'una de les pirates de Peter Pig amb la meitat inferior d'una guerrera de ciència-ficció de Blue Moon. Aquí van caldre novament certes dosis de "green stuff", per refer la casaca i els malucs. Les dues figures menys modificades són les de la porta-estendard, que em vaig limitar a fer-li la cua del cabell més llarga i formar-l'hi pits; pel que fa a la fusellera que està disparant una arma sense baioneta, és de Blue Moon i la feina va consistir en posar-l'hi barret i treure-l'hi tot vestigi d'equipament futurista, que va ser remplaçat per una motxilla i una espasa al costat.

Reconec que aquesta no és pas cap de les feines que m'hagi sortit més reeixida tècnicament; però en tot cas n'estic força satisfet, perquè no acostumo emprendre tasques de modificació tan profundes -caram, és que aquestes figuretes són de 15mm, recordem-ho!! ...i bé, al capdavall fan certa patxoca, no?

Nota: aquest article és completat i substituït per un altre de posterior (19 de Maig de 2013).

1 comentari:

Jordi ha dit...

Hauré d'enviar-les a primera línia per veure-les sobre taulell.